Valdagen

2014-09-14 @ 09:20:09
God morgon på er. Jag har sovit grymt inatt, drömt har jag med gjort. Tyvärr något jag inte kan ta upp här, haha hur skulle det se ut? Vi har ätit frukost och leker med Samras lillasyster just nu, sötare unge får man leta efter. 

Idag är det valdag, och som ni vet är jag ganska så intresserad. Jag ska hänga med mormor och rösta och jag är taggad på det. Vet i te vilken tid än, men sen efter eller innan så ska jag träffa Melvin. 

Tror vi ska kolla på film och ta det lugnt, jag mäste plugga med. Följ med era föräldrar, eller mormor osv för att rösta. Ganska kul att veta hur man gör, så man är förberedd till den dagen man själv ska rösta!

Danmark 2014, världens bästa lag. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0