Slutade tidigare

2014-09-09 @ 14:38:37
Kom nyss hem från skolan, eller ja. En dag på räddningstjänsten, jag slutar igentligen kl 3. Men bussen gick kl 2 och vi va hemma vid tio över. Så det har varit en chill skoldag, gasnak roligt oxå. Fått släka en brand, och även släckt en brand på en männisika. Jag ska äta nu i lugn och ro, sen byta om till tränings kläder och sen kör mormor mig in till stan för att jag ska träna. Jag är taggad, och just nu känns det som att jag är inne i en period där jag är taggad på att träna. 
 
Skönt oxå att jag slutade tidigare, jag brukar få stressa som en galning för att hinna i tid till träningen annars. Men nu kan jag ta det i en lite lgnare takt, skönt. Hatar, hatar att stressa. Får super ont i magen, blir irriterad och vill lägga mig ner och gråta varje gång. 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0