På tåget

2014-09-04 @ 17:18:33
Jag sitter på tåget just nu, ska snart sätta på en film och försöka sova. Jag har super ont i mitt huvud och skulle behöva sova bort det. Vi är ju påväg till danmark nu, ska på tränings läger som ni förmodligen har fattat. Vi ska stanna tills söndag. Vi ska ha sex träningar och två matcher. I med att det är ett annat land kommer jag inte kunna uppdatera er för då kommer det kosta hur mycket som helst. Så jag ska försöka få tag på någon som kanske kan gäst blogga lite, eller bara kika in och säga hej så att det blir lite uppdaterat iallafall. Men vi hörs efter söndag. Ha det bra, och ta hand om er! massa med kärlek från mig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha så kul och vad fin blogg :)

Svar: Tack, har haft det super bra. Åh, tack så himla mycket och detsamma. Kram på dig!
My Martinsson

2014-09-06 @ 18:00:01 / URL: http://sdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0