Mycket läxor

2014-09-10 @ 17:15:12
Sorry för sent inlägg efter skolan. Men kom hem från skolan och åt direkt, och sen började jag med läxorna. Har gjort klart en, eller nästan. Men sen har jag typ 3 till som jag inte fattar ett skit på, så ska ta det med lärarna imon. Jag ska snart sticka till träningen. Blir upp hämtad av Fredrik, jag har även fått min nya stma medicin idag. Min tog slut för några dagar sen så mamma va och hämtade ny. När jag kommer hem från träningen ska jag be mamma hjälpa mig med matten. Känner att jag vill få den klar, och hatar att ha massor med läxor liggandes och vänta på att jag ska ta tag i dom. Lika bra att göra det direkt, eller hur? : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0