Jag valde att ligga kvar

2014-09-11 @ 07:30:04
God morgon, vakande upp piss trött idag. Jag försökte att gå upp men det tog imot. Men jag hinner iallafall, nyss ätit klart min frukost och sen så ska jag gå snart. Idag har vi två timmars matte på morgonen. Ska verkligen försöka fixa läxan nu, och inte göra annat. Avslutar dagen med idrott, så får se om jag springer. Men jag tror jag ska hem och lägga mig ner och soooova. I morgon är det fredag, det bästa på veckan. 
 
Jag ska möta upp Julia på stan, ta en ficka och sen åker vi hem till mig och så sover hon här. Jag älskar att ficka, det är så mysigt. Särskillt nu när det är höst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken mysig bild <3

Svar: ja verkligen <3
My Martinsson

2014-09-11 @ 11:44:20 / URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Härlig bild!

Svar: visst är den!
My Martinsson

2014-09-11 @ 12:31:01 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0