Irriterad

2014-09-17 @ 16:36:25
Kom hem från tandläkaren typ nyss, det gick mycket bra! Jag får snart lov att äta så då ska jag fixa något gott, jag är super hungrig. Jag hade provet idag, det gick sämre än sämst. Just nu känner jag mig bara irriterad, så fort någon säger något blir jag arg, ledsen och irriterad. Jag skulle kunna smälla till någon ibland, och jag hatar att ha det såhär. Jag vill vara glad, trevlig och inte känna mig trött hela tiden. Jag hatar att det är såhär, hoppas det ändras så snabbt som möjligt, tycker verkligen inte om att vara otrevlig. 
 
Det är onsdag idag och träning står på schemat. Jag kommer tyvärr inte att vara med på den träningen då jag är svin trött och mår inte helt hundra. Men jag kommer hänga med och kolla, men tränar jag vet jag att dagen bara kommer bli önnu värre. Jag känner inte för att förstöra min dag mera eller förstöra för dom andra på träningen. Har matteprov imon med, behöver träna ganska mycket då jag och matte inte hänger ihop. Så tänkte att jag skulle ta med mig matteboken till träningen. 
 
Jag känner att det är ganska dålig uppdatering hr och inte så bra enerig just nu. Men dett aär min dagbok, mitt liv. Jag har valt att ha en blogg för att kunna nå ut till folk, och även berätta som det är. Just nu, är det såhär jag känner. Det kommer bra tider, men även dåliga. Just nu är det inte så bra, men jag vet att det kommer rocka på fredag iallafall. Och jag är så glad att jag har världens bästa vänner och familj. Massa kärlek till er, jag vet att ni läser!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saga Skutsjö

Saknar dig så mycket ❤️

Svar: och jag dig, super mycket. tack för att jag har dig, du är bäst <3
My Martinsson

2014-09-17 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0