God morgon

2014-09-02 @ 07:32:49
Godmorgon mina vänner. Alltså godmorgon inlägg ser nästan alltid lika dana ut. På nästan alla bloggar, känns lite tråkigt. Men det känns som att man mäste starta bloggen med ett god morgon och avsluta dagen med ett godnatt. Eller hur? 

Ja börjar med mentors tid idag, skönt men tråkigt. Jag är fortfarande inte trött på skolan, bara på lektionerna. Tycker det är super kul att träffa alla, och det känns skönt. Jag ska ge allt på träningen idag, och bli lika nöjd som förra. 

Jag måste gå till skolan nu, så när jag har tid och lite längre paus mellan lektionerna så hör jag av mig igen. 

Älskar, älskar min väska. Snygg, lätt och det får plats ganska så mycket i den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0