en halvtimme tidigare

2014-09-09 @ 06:58:04
God morgon på er, jag steg upp en halv timme tidigare, Bara för att kunna sätta mig och kolla serier samtidigt som jag äter, Så jag ställde klockan på halv sju och la den en bit från mig så jag va tvningen att gå upp för att stänga av. Och då är det ingen mening att lägga sig ner igen. Så jag har fixat klart mig och ska bara äta, sen är jag liksom klar för skolan. Riktigt skönt, och jag är inte ett dugg trött idag. 
 
Vår klass ska tydligen till räddningstjänsten idag, spännande. Eller nej, faktsikt inte haha. Men skönt för min del som startar veckan utan några lektioner. Jag har fixat inlägg ända fram till tisdag nästa vecka. Vilket känns grymt, så nu behöver jag inte ha dåligt samvete. Jag kan bara ta det lungt med bloggen en tag. 
 
Ha en grym tisdag. Krama dina närmsta, pussa den du älskar ocg säg hej till de som har det svårt. Glöm inte att vara glad hela dagen, det hjälper både dig och andra!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0