ÄNTLIGEN HEJ PÅ ER!!!!

2014-09-07 @ 18:16:35
Åh, gud vad jag har längtat efter att logga in här. Dela med mig av mina tankar och skriva om mina dagar. Jag har haft det helt underbart och det har vart så himla kul. Vi har stigit upp tidigt för att springa och tränat hela dagarna. Vi har gått och lagt oss tidigt för att orka med nästa dag. Jag har haft det grymt och detta blir ett minne för livet, hela mitt lag, är så himla underbart. Vi spelade match i dag vid halv tio, och vann den med 22-1, mot det andra laget som va 99/00. Hur grymma är vi inte? 
 
Jag dör trötthets döden just nu, det ända jag vill är att sova. Men jag ska bädda upp, äta och blogga. Ska även kolla igenom spanskan med. Jag har inte så mycket mera att berätta, skulle jag berätta om hela resan hade det tagit hur lång tid som helst. Men jag kan säga såhär, jag är så nöjd över allting och så himla stolt över mig själv. Jag har gjort alla träningarna toppen bra, och jag är nöjd över hur bra vi i laget skött oss. 
 
Men sen måste jag även säga att nu är det skönt att vara hemma, blogga och kolla serier. Jag är dock inte alls lika taggad på skolan i morgon som jag brukar. Men det är bara till att stiga upp, ta tag i livet och köra. I morgon efter skolan ska jag sova och plugga. Sova, det är det ända jag kan tänka på just nu faktiskt. Vi hörs i morgon bitti. Pigga och fulla med ny energi för en kick ass vecka. Okej? 
 
Glöm inte skicka massor av sms eller ringa till dom ni tycker om lite extra mycket. Man vet aldrig när det händer något. Kärlek 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0