Alla känslor på samma gång

2014-09-10 @ 21:43:51
Jag har prevcis ätit klart efter en skön dusch. Träningen idag gick bra, jag orkade ta i lite mera på löpar rundan. Vilket känns bra, för det är lite av ett mål för mig. Jag sitter med datorn i knät just nu med hunden nere vid fötterna. Diskuterar med bästa tjejerna om hur vi ska göra den 19. Då det äntlogen är balders, det är typ som en fest. För 7,8 och 9. Jag är suuuper taggad.
 
Just nu känner jag att jag är trött, arg, ledsen, irriterad och stressad. Utav ingen anledning. Har ingen aning varför jag känner såhär, men det går över snart hoppas jag. Jag ska krypa ner i sängen nu och invänta PH, sen ska jag SOVA SOVA SOVA. Skönt med torsdag i morgon, en dag närmare fredag. Tror jag ska ut på en spring runda, om jag inte ska träffa nån!
 
Sovgott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0