Ingen inspiration

2014-07-31 @ 14:15:57
Alltså förlåt förlåt för usel bloggning, men det är verkligen så att allt står stilla. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva, hur jag ska nå ut till er och hur jag ska få tillbaka min skriva glöd. Jag älskar att blogga, jag älskar er och jag älskar att nå ut till folk. Men det är så svårt att veta vad ni gillar, va ni vill läsa och höra från mig. Hur ofta ni vill ha inläg och hur ofta jag ska skriva något till er. Jag behöver verkligen er hjälp, ju mera ni tipsar om vad jag ska skriva ju roligare blir det för er. Jag gör detta för er, mig med såklart men jag hade inte gjort det utan er.Jag behöver tips, kommentarer och massa önskeinlägg. Er önskan är det som gäller, det är för er jag gör detta. Så kom igen nu, ge mig tips, ideer och kommentarer! Jag vill få tillbaka min inspiration och nå ut till er, vi gör detta tillsammans. Okej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0