Uselt av mig

2014-08-27 @ 14:32:20
Hej mina vänner och en stort FÖRLÅT för att jag inte bloggat. Jag hann inte i morse, jag fick snabba mig då jag kom upp lite sent tyvärr. Jag är hemma nu efter tandläkaren, det gick inte så bra haha. Jag tar inte upp något här men jag måste nog börja sköta det där med bostandet lite mera ;) Jag ska snart äta, när jag får. Fick sån där banan sak så jag måste ju vänta en timme. Sen ska jag äta, byta om och sen sticka till träningen. Men nu ska jag kolla lite serier och bara ta det lugnt, skönt att slappna av i bland med. Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt, vad vill ni läsa? Kom igen, önska inlägg så fixar jag, vad ni än vill ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0