Träings kläder

2014-08-30 @ 08:45:25
God morgon på er, har ni sovit gott? Det har jag, vi somnade faktiskt innan 00.00 både jag och Michelle. Det va super skönt, men jag vaknade redan vid 7.15 vilket inte va lika skönt. Men nu är jag iallafall vaken, och sover inte bort hela dagen. 

Jag ska snart göra mig klar då mamma snart kör in till stan. Vi ska gå och kolla på nya träningskläder.  Sen åker vi och hämtar Saga och så åker vi hem till mig. Jag och Saga gick ju i samma klass innan, men nu när hon går på Österslätt och jag på Stenbacka så träffas vi aldrig mera än på träingen.

Jag och Saga har alltid varit nära varandra, så det blir en ganska så stor saknar i mellan oss! 



Kommentarer
Postat av: Saga

Älskar dig My❤️

Svar: Älskar dig med, super mycket ❤️
My Martinsson

2014-08-30 @ 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0