Skoluppgift

2014-08-22 @ 16:31:50
Hej! Jag känner mig lite mera taggad på bloggandet, men fortfarande inte helt. Men det kommer tillbaka sakta, vilket jag tycker känns bra. Nyss fotat outfiten. Jag ska sätta mig och fixa några skolupggifter jag inte hann klart med idag. Kommer bli skönt att ha det gjort. Ikv ska familjen+ Lie, Michelle och Håkan (tror det blir vi) äta kräftor. Jag har inte ätit det på jätte länge, ett år sedan. Jag ÄLSKAR kräftor. Jag hoppas att er fredag varit bra och fortdsätter vara bra. Jag är super trött, ina ögon tårades till och med innan när jag gick hem från skolan. Jätte segt att sluta såhär sent. Men jag älskar fortfarande skolan och älskar att var där. Det trodde jag inte, men allt är så bra och jag tycker om min klass riktigt mycket. Nu får vi hoppas att detta håller i sig, det hoppas jag att det gör. 
Min outfit idag : 
Körde på en chill outfit då jag va sååå trött idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)

Svar: Åh, tack så super mycket <3 kram
My Martinsson

2014-08-22 @ 16:51:39 / URL: http://azure.blogg.se/
Postat av: Sanna

Älskar väskan!
btw, fin blogg också :)

Svar: det gör jag med! :Dåh, tack, tack tack <3
My Martinsson

2014-08-22 @ 19:35:00 / URL: http://skyjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0