Påväg hem

2014-08-18 @ 16:09:19
Hej, vi sitter redan på tåget påväg hem. Har lite mer än en timme kvar. Köpte två saker och kommer hem med pengar kvar oxå. Kommer visa i ett annat inlägg va det är jag har köpt. Just det, ullareds sakerna. Det blir nog ganska svårt att fota allt då jag har köpt så himla mycket+ använt allt och ställt fram allt. Så tyvärr får ni inga bilder på det.. Men när jag använder något där ifrån kan jag skriva det såklart. Den vita blusen jag hade hos Elvira är från Ullared och jeansen med! Ikv ska Michelle komma hem till mig och sova hos mig. Jag har haft ont i magen hela dagen :( tror jag är nervös inför i morgon. Jag känner inte det men tror ändå att min mage "tar stryck" av det! Vi hörs senare ikv när jag kommit hem, love 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0