Myser

2014-08-28 @ 18:31:47
Sitter hemma nu efter en liten stund med bästakompisen och sen bästa mormor. Intervjuade henne om politik till en sak i skolan, och kom och tänka på en sak. Jag ÄLSKAR att intervjua, fatta vad kul! Älskar när vi får sådana uppgifter i skolan, det är riktigt kul. Just nu sitter jag i mitt rum med tända ljus. filt och onepice. Det är det bästa med hösten, att man kan mysa ner sig såhär. Jag älskar höstens kläder, det är så underbart allt ihopa. Jag ska sitta hä och mysa ett tag, läsa lite bloggar och skriva några inlägg. Ska även försöka fixa lite skoluppgifter tror jag. 
 
Sorry för inga outfit bilder, men det va rikrigt dålit ljus just nu i mitt rum, det kommer snart komma outfit bilder flera gånger i veckan, hoppas jag iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0