Jag har ingen fantasi

2014-08-21 @ 19:58:35
Hej mina vänner, hur har er dag varit? Min har varit så himla bra, förutom att jag är riktigt trött. Jag har haft en underbar skoldag, börjat prata med lite andra tjejer från en annan klass. Även blivit kompis med alla killar i klassen, så skönt. Killar är så mycket roligare än tjejer, eller hur? Mindre drama och mera accepterande. Tycker iallafall jag. Vi har en as skön kille i klassen som får en att skratta om man bara kollar på han. Idag efter skolan gick jag och Michelle hem till henne och sen till pizzerian vid hennes pappa här i asarum. Det va riktigt gott med pizza, som vanligt. Just nu ligger jag i sängen och tänker, kollar samarbeten och kollar teen wolf. Jag vet att jag har börjat blogga så mycket dåligare, men jag har ingen fantasi kvar. Som bloggare behöver man mycket fantasi och det är svårt när man tappat den. Men jag försöker så bra jag kan, fast bloggen mest uppdateras med korta inlägg eller inga alls. NI får jätte gärna kommentera vad ni vill läsa om, det skulle göra mig super glad. Jag antar att det är såhär det är ibaland, lite neråt. Men jag hoppas att jag fixar detta och att jag snart är på g igen. Jag är tacksam för er som stannar kvar och läser bloggen. Har även sätt att man måste klicka in på kategorin "Allmänt" för att kunna läsa flera än två inlägg. Ganska jobbigt tycker jag, fast ändå bra att jag lägger alla inlägg i den kategorin. Så för att se flera inlägg, klicka på "Allmänt" ni får säga till om det blir för jobbigt, då ändrar jag det. Jag ska hoppa in i dushen nu och sen kolla på Idol. Efter idol ska jag gå och lägga mig. Jag är riktigt trött. 
Outfiten för idag:
 
Jag har fortfarande inte lärt mig kameran helt så där av lite halv suddiga bilder. Jag kommer fortsätta med sånna här outfit bilder, men de kommer komma upp på kvällen eller dagen. Hinner inte fota på morgonen! 

Kommentarer
Postat av: emilia

hej vännen. super bra blogg o jätte fina bilder med den nya kameran. skulle vara kul o läsa vad du tycker om dagen samhälle eller vad du tycker om mobbning eller så. ha det bäst, i miss u <3

Svar: Hej hjärtat! Tack så jätte mycket, betyder super mycket. Jag ska försöka fixa det! Du får med ha det bra, saknar dig med <3
My Martinsson

2014-08-21 @ 20:09:11
Postat av: Susanna Maria J

Älskar väskan! :)

Svar: åh, jag med! tack så jätte mycket för kommentaren! kram
My Martinsson

2014-08-21 @ 20:25:21 / URL: http://oslofru.com/
Postat av: Hedda Rönnlund

Superfin outfit!:)

Svar: Tack så jätte mycket! Kram
My Martinsson

2014-08-22 @ 13:14:57 / URL: http://hheddar.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0