Godnatt

2014-08-27 @ 22:01:02
Nu ligger jag i sängen, ny duchad och inväntar PH. Träningen idag gick så jädra bra, det va länge sen det gick såhär bra för mig. Jag är super nöjd med min insats, känns så himla kul att kunna vara nöjd över mig själv igen. Jag kände att jag kämpade in i det sista, fast jag egentligen bara ville lägga mig ner och sova. Jag känner på mig att jag är påväg att bli sjuk, känner mig lite hänig. Men jag är nöjd, och det känns så jädra skönt. 
 
Nu har jag även städat min gaderob vilket oxå känns bra. Visst, det ska fixas mera. Men nu ser jag iallafall grejerna, det är ganska bra om man gör det ;) Jag ska kolla PH nu som sagt, sen försöka hinna skriva ett inläg till i morgon, om jag hinner. Jag är ganska trött och skulle behöva sova, men vi får se! Hoppas ni sover riktigt gott, det tror jag att jag kommer göra! 
Före 
Efter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0