Fixat klart

2014-08-18 @ 20:00:05
Hej! Jag sitter och väntar på att Michelle ska komma, ska fixa mat till oss då det är klart när hon kommer. När jag kom vem från Malmö hoppade jag in i duschen direkt, har rakat mig, smörjt in mig och haft ansiktsmask. Man får ju passa på såhär sista dagen. Hela dagen har vart lyckad och jag kommer somna bredvid den jag älskar mest. Kan det blir bättre? Jag ska fota de två sakerna jag köpte igår så det kommer upp som ett inlägg i morgon under dagen. Jag börjar skolan kl 08.10 och slutar kl 3. Så jag kommer nog inte uppdatera er "live" under skoltiden. Jag är riktigt nervös och vill lägga all min tid på skolan i morgon. Godnatt my lovers, hoppas ni får en extremt bra första dag i skolan. Love you all ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0