Fira pappa

2014-08-23 @ 15:44:06
Hej på er, hoppas att ni mår bättre än mig. Det änd ajag har gjort idag är att kolla film, sova och gråta. Jag klarar inte av att tänka på Snutte utan att välja miljontals tårar. Det har gått över 18veckor sen jag träffade han sist. Och det är för länge, jag klarar helt änkelt inte av att vara utan han såhär länge. Jag har iallafall upptäckt att The fault in our stars har kommit ut på swefilmer och det räddade ju min dag lite iallafall. Jag har sätt den två gåmger innan, har fortfarade inte sätt klart den nu. Somnade ifrån den och sen upptäckte jag att jag behövde byta om. Men den är så bra och det är den bästa filmen jag har sätt. Den och filmen LOL slår allt. Jag kommer nog fota outfit bilder nu, men de kommer nog komma upp i morgon eller ikv, vi får se. Vi ska iallafall hem till pappa och äta och så, vet inte riktigt vilka som ska vara där. Idag har inte vart en bra dag och jag hoppas på en så otroligt mycket bättre dag i morgon. Tror inte ens att jag kommer kunna sova inatt. Hoppas även klara av att kunna skriva ett inlägg om hur allt med Snutte och mina häst tankar ligger til just nu, jag skulle nog behöva förklara mig. Varför jag aldrig skriver om han eller lägger upp bilder på han, och tro inte det är för att jag glölmt han. För det har jag verkligen inte, men jag hoppas som sagt att jag orkar förklara hur det ligger till!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh tack så glad jag blir, kram på dig också :)

Svar: :) kram
My Martinsson

2014-08-23 @ 18:44:06 / URL: http://azure.blogg.se/
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Har faktiskt inte sett filmen :) men har läst boken och ja, jag grät som fan ;)
Dock tycker jag inte det är hans bästa bok, men den är bra :) <3

Svar: Du måste se den! Jag har inte läst boken än, men jag ska verkligen! Jag gråter med..
Jag har aldrig läst en bok av han, vad kul att den är bra! Kram ♡
Tack för kommentaren!!
My Martinsson

2014-08-23 @ 19:04:29 / URL: http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0