det bästa med hösten

2014-08-29 @ 13:04:00
Hur mysigt är det inte med alla löv liggandes på marken, och det lilla som är kvar på träden. Mökret (ibland) och regnet smattrandes på rutan, så himla mysigt. 
 
All den varma chokoladen som dricks, teet och kaffet! Sätta sig i soffan med den man älskar mest och sen en komm varmt, underbart. 
 
Alla mysiga filtar, kudden och täcken. Jag älskar att sätta mig i soffan med världens skönaste filt och sen gå och lägga mig i en säng med det största täcket!
 
Alla halsdukar, seriöst. Fatta vad mysigt, och galet snyggt. Vira en tjock snygg halsduk runt halsen och outfiten blir perfekt. 
 
Okej, alla höst kläder. GALET vad snyggt, skönt, varmt och SNYGGT. Jag älskar det, hösten ar bästa modet. Helt klart, det bara måste man älska med hösten!
 
Alla bilderna är tagna från We Heart It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0