Bakat

2014-08-31 @ 15:59:41
Hej på er! Är ni trötta eller pigga? Jag är sådär lagom, känns inte som att jag är trött eller pigg. Jag har städat mitt rum idag, känns skönt att äntlogen ha det gjort. Gick ner till mormor sen och bakade, mysigt. Jag sitter hemma just nu och väntar på att Michelle ska komma, hon ska sova här inatt. Jag är faktiskt taggad på skolan i morgon, känns så skönt att jag fortfarande är det. Trodde jag skulle tröttna direkt, men jag vill till skolan hela tiden och blir nästan ledsen när det är helg. Ovanligt för att vara mig! Jag tror inte vi ska göra så mycket ikväll, bara ta det lungt och ladda upp inför skola imon. Jag ska åka in till stan efter skolan för att ta en fika med Samra, saknar henne så mycket. Vi gick i samma klass innna, så det blir ganska jobbigt att inte träffas varje dag och kramas hej vare dag, och sen hejdå när skoldagen va över. Det är det värsta med att byta skola, jag saknar dom jag brukade träffa varje dag! Men så nöjd över mitt val, så det blir bra ändå. Mysigt att ta en fika och snacka om allt som har hänt under tiden i från varandra!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Pigg här! :)

Svar: Vad skönt! Kram
My Martinsson

2014-08-31 @ 17:24:22 / URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0