Hos Michelle

2014-09-15 @ 21:14:39
Sitter hemma hos Michelle just nu och har nyss bloggat, ska sätta mig och fixa det sista på engelska läxan till imorgon. Jag, Michelle och Elvira gick på stan innan idag. Mysigt att bara kolla runt och umgås med toppen vänner, älskar stan på hösten. Jag är ganska så super trött just nu, haha. Så vi ska nog gå och lägga oss efter PH, men vi får se. Det blir ju aldrig som man planerat ;) Men jag skriver mera i morgon bitti, och har såklart ett inlägg fixat till er med. Under dagen kommer det upp, som alltid. 
 
Jag hoppas ni är nöjda med hur bloggningen ser ut. Jag skriver inte så himla mycket och många inlägg hela tiden. Men det kommer i perioder och jag känner att detta känns bra. Det är ganska mycket i skolan just nu och så. För att jag inte ska bli stressad av allt så får jag ta det lite lugnt med bloggandet. Ja, ni förstår!
 
Saknar mitt hjärta så mycket.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0