Klar med plugget, en lättnad

2014-03-31 @ 20:30:01
Kärlek är kärlek, eller hur?

Åh så sjukt skönt, klar med allt plugg. Fast provet ska jag ju såklart plugg till varje dag tills på fredag då det är. Och sista läxan får jag i morgon, som jag såklart gör då. Fattar ni känslan? Att vata klar med allt, bara kunna glida runt och inte behöva tänka på skolan. 

Idag känns det som att allt gått enligt mina planer, jag har mått bra och vart glad. Haft en underbar dag, och så. Hur har er måndag vart? Hoppas ni haft det toppen, det är ni alla värda. Min statistik är oxå toppen idag. Grymt, tack! Fortsätt så, och släng in lite kommentarer. 

Vi hörs mera i morgon, ska ta och äta något nu, sen sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0