Jag mår inte så bra

2014-08-22 @ 21:15:46
Jag sitter i sängen och fryser, har ont ihuvdet och är sjukligt trött. Det va super gott med kräftor, har ett paket lvar som vi får se när vi äter upp ;) Jag ska nog bara kolla klart på detta avsnittet av once upon a time som jag kollar på nu. Sen ska jag försöka sova, inte för att jag tror att det kommer gå. Men man kan ju alltid försöka iallafall. Jag hatar att vara trött men jag kan aldrig sova innan 23-00. Jag vet inte varför, jag kan bara inte somna. Men jag hoppas jag kan det idag, jag behöver sömnen mer än något annat just ikv. Så vi hörs i morgon. Glöm inte att jag älskar er alla, ni är bäst. Tack för att kommentarer, VI äger!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0