Inget gjort än så länge

2014-08-24 @ 18:14:40
Jag ligger fortfarande i sängen och har gjort det precis hela dagen. Har gråtit i storts sätt hela dagen oxå. Alltså jag känner att det bara är dålig energi här just nu. Men det är så jag är just nu, jag vill inte ha en blogg där jag bara visar mina bra sidor och mina bra dagar och peridoder i mitt liv. Denna bloggen ska utstråla mitt liv, och det är just såhär jag har det nu. Jobbigt, eller jag egentligen vet jag inte hur jag ska uttrycka hur jag har det. Jag är ledsen iallafall, och ni får stå ut.
 
Tack så jätte mycket för att ni läser bloggen, statistiken har blivit mycket bättre sen jag la upp kamera bilder, känns super bra. Kameran är full laddad nu oxå, så i morgon får ni nog nya bilder efter skolan. Vad vill ni se bilder på? Mitt rum, mina hårprudukter, mitt skolmaterial, vad jag har i skolväskan osv? Er önskan är mitt kommando. Åter igen, tack. 
Världens finaste 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0