Stallet

2014-09-08 @ 19:09:49
Hej på er, är ni trötta? Det är inte jag längre, skönt. Jag tog mig ut på en spring runda innan idag, jag va ganska så stel men bra gick det. Efter det så hängde jag med Emmie upp till stallet och fotade henne och Sune. Det va mysigt att komma tillbaka till ett stall efter såhär lång tid. Men oxå jobbigt, jag får bara till backa blickar på mig, Snutte, Emmie och Sune. Men det va ändå härligt att andas häst igen, jag saknar det mera och mera. Så vi får väl se hur jag gör lite längre fram. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och kolla Idol. Tror nog att jag stannar uppe för att se PH med. Det är så tråkigt att behöva läsa allt på instagram och man själv inte har sätt det. Jag får se vad jag gör, men det lutar mot att kolla på det. Min favorit tjej är Ylva och min favorit kille är Kian. Båda är galet snygga och dom verkar vara snälla och rediga folk. Har ni några favoriter?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0