Skönt att vila

2014-09-08 @ 14:15:29
Ligger fortfarande i sängen, har laddat över bilderna sen Danmark. Fixat lite på en skoluppgift, kollat serier och vart ute med hunden. Nu känner jag mig pigg och upp vilad. Ska försöka laga något att äta, ut på en springrunda. Duscha pch sen gå och lägga mig. Även skrivit ett inlägg till i morgon och ett till onsdag. Jag ska inte kolla PH idag, utan jag ska spara det tills helgen då jag verkligen behöver sova. Jag kommer inte lägga upp alla bilder från Danmark i ett ända inlägg. 
 
Och när jag tänker efter tänker jag inte lägga upp några bilder där ifrån förutom på hela laget och om det är någon bild på mig. Med respekt mot de andra som kanske inte vill ligga ute på min blogg. Men jag kommer nog att ladda upp någon bild iallafall! 
 

Kommentarer
Postat av: Maja Helmersson

Kolla in min youtube kanal för tips om bloggdesign och en pågående tävling! :)
https://www.youtube.com/channel/UCG3B7D046mPiTtzryBfrWGA/feed?view_as=public

2014-09-08 @ 15:01:35 / URL: http://majaahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0