Natti

2014-09-02 @ 21:10:51
Träningen idag behöver vi inte prata om, jag gav upp för jag kände att allt bara gick skit. Jag va inte med på träningen tillslut, mera behöver vi inte säga. Jag har duschat, ätit och nu ska jag och Michelle gå och lägga oss. Vi ska redan sova, känns sönt att båda är så pass trötta haha. I morgon åker klassen till kofsa, och är där hela dagen. Sen ska jag hem och packa, tror jag hoppar över träningen i morgon. Känns som att jag behöver vila om jag ska orka tränings lägret. Har nog inte sagt det till er, men på Torsdag kl 16.00 ska mitt lag sätta sig på tåget och åka vidare till danmark. Det ska bli super kul, vi stannar tills på söndag. Jag är super taggad, ska fundera över hur jag ska göra med bloggen, ett annat land= kostar hur mycket som helst att hålla på med internetet. Så vi får se hur jag gör! Men godnatt på er, love 
Sneak peak på mitt rum, det kommer upp bilder i mon :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0