idol och Paradisehotel

2014-08-19 @ 20:03:21
Hej och godkväll. Jag har duschat och så nu efter träningen. Vi hade möte efter träning där av sent inlägg. Sitter och väntar på mat nu, ska mysa med mamma och hennes kompis Håkan framför Idol och Paradisehotel ikv. Hängt fram kläder till i morgon och fixat så att jag kan lägga mig och sova direkt. Dagens träning gick..skit. Inget satt och jag va så himla trött skulle kunna somna mitt i hallen. Men men, det tillhör väl att det inte ska gå bra hela tiden. Super taggad inför i morgon, börjar med svenska och går "bara" till halv 3. Ska även få min skoldator i morgon, är så himla otroligt lycklig för det. NU kan jag börja fota med min kamera riktigt och ni kan få fina och riktiga bilder. Detta har jag längtat efter super mycket, ska bli sååå skönt. Men vi hör i morgonbitti, börjar 10 över 8 varje dag vilket inte gör någon alls större skillnad. Alla klasser börjar tidigast 10 över för att annars stämmer det inte med bussarna. Men, jag har inte en ända sov morgon :( Vår klass har sämsta schemat, men det blir säkert bra!
Sov gott, ni är bäst 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0