Serie tips nr:2

2014-06-30 @ 12:26:00
Handling; De fyra bästavännerna (från vänster på bilden ovan) Spencer, Aria, Emeliy och Hanna. Under en natt som tjerna spenderar med sin gemensamma kompis Allison är hon spårlöst försvunnen när de vaknar upp. Det påbörjas ett sökande utav poliserna. Tjejerna börjar på konstiga och obehagliga sms av en som kallar sig själv för A.
Kommentar: Jag har ju inte sätt ut serien än men än så länge är den otroligt bra. Inget överdrivet, bra utspelat av skådespelarna och lite små läskig ibland. Precis som jag vill ha det. Jag hade så gärna velat ha deras lv, utan tvekan trots alla problem. 
Betyg 1/5: Än så länge 3, jag har ju inte sätt ut den och allt kan ju ändras. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0