Mysig dag med laget, godnatt

2014-02-28 @ 23:27:20
När vi kom till vandra hemmet efter en 2,5 timmes lång bilresa så gick vi in på våra rum och packade upp och lite så, sen gick vi ut på pizzeria och åt. Och jag  börjar få jätte ont i halsen så vi gick och köpte halstabletter. 

Nu ikväll har jag gjort allt möjligt, spelar spel med hela laget och sen spelat kort med bara Tilda och skrattat som satan haha ;) nu ligger jag i sängen och kollar film med Patricia. 

Ska lägga mig och läsa lite med musiken på högsta volym i öronen och tänka jag känner att jag behöver det nu. I morgon blir det upp halv nio och sen äta frukost och ut och gå. 

Det kommer inlägg i morgon som jag gjorde igår, men bloggen kommer inte vara lika uppdratetad. På söndag när jag ska till stallet ska förmodligen min kompis Linnea med och fota oss nu innan han åker och jag ska hoppträna för Paulina, härligt! 

Men godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0